Firemné akcie sú skvelá príležitosťou na zlepšenie firemnej kultúry, stmelenie kolektívu a vytvorenie príjemnej atmosféry na pracovisku. Organizovať ich môžete účelovo, napríklad na oslavu úspechu, vianočný večierok na konci roka, zoznámenie nových zamestnancov alebo len pre zábavu, ktorá stmelí vzťahy.
Organizovanie dobrej firemnej akcie však môže priniesť veľa stresu, preto je dôležité prípravu nepodceniť. Prinášame vám niekoľko tipov, ktoré vám pomôžu zorganizovať legendárne firemné akcie!
Firemné akcie majú jasný cieľ cieľ
Aký je cieľ akcie? Položte si túto otázku, pretože sa od nej môže odvíjať celá organizácia. Ak chcete aby sa vaši zamestnanci lepšie spoznali, musíte im dať priestor – v tomto prípade, je ideálne stráviť teambuilding na chate v peknom prostredí, kde využijete svoj čas rôznymi hrami a interaktívnymi aktivitami. Naopak, ak chcete zlepšiť spoluprácu na pracovisku, pripravte pre nich spoločný program. Skvelou formou je napríklad kurz varenia, na ktorom budú musieť vzájomne spolupracovať a pomáhať si.
Klaďte dôraz na rozpočet
Základným krokom každého plánovania je stanovenie rozpočtu. Ak vopred vyčleníte sumu, ktorú chcete do firemného večierka investovať, organizácia bude pre vás jednoduchšia. Náklady si budete postupne rozratávať a nestane sa vám, že vám nejaká položka spraví “škrt cez rozpočet”.
Konzultujte termín s kolegami
Ak chcete aby mala firemná akcia správny efekt, je dôležité aby sa jej zúčastnilo, čo najviac vašich kolegov. S dostatočným časovým predstihom ich informujte o termíne a diskutujte o prípadných zmenách.
Správne miesto = správny program
Ako sme vyššie spomínali, je dôležité, aby ste vybrali miesto akcie, ktoré bude korešpondovať s vopred pripraveným programom. Odporúčame vám najskôr vybrať program podujatia. Mal by byť v prvom rade zábavný a pestrý. Nie každou aktivitou sa trafíte do noty každému zamestnancovi. A to je v poriadku. Dajte im priestor zúčastniť sa na aktivite, ktorá ich bude baviť, a preto dbajte pozornosť na rôznorodosť. Máme pre vás odporúčania na 2 priestory v okolí Trnavy:
Agropenzión Hubert v Ružindole:
Priestor je zaujímavý svojou rôznorodou kapacitou. Najmenší salónik má kapacitu 25 osôb, sála v interiéri má kapacitu 60 ľudí a využiť môžete aj veľký stan s kapacitou 130 hostí.
Vidiecka atmosféra v spojení s kapacitou až do 1 000 osôb je skvelé miesto na zorganizovanie akejkoľvek firemnej akcie!
Firemné akcie sa nezaobídu bez výborného jedla
Jedlo spája, a preto je hodovanie súčasťou každej príjemnej akcie. Odporúčame sa o výbere kuchyne poradiť so svojimi kolegami a urobiť kompromis, ktorý ulahodí každému. Rovnako svojich zamestnancov potešíte, ak budete brať ohľad na ich alergie či intolerancie, a pripravíte pre nich alternatívu navyše. V rámci služieb La Reunion poskytujeme aj catering. Spravidla pripravuje jedlá len z najčerstvejších a najkvalitnejších surovín. Ponúkame modernú i tradičnú gastronómiu, výber je na vás!
Obľúbené firemné akcie sú vianočné večierky
Najkrajšie obdobie roka sa nezadržateľne blíži a vianočné večierky sú najpopulárnejšia forma teambuildingu. Pri vianočnom večierku je dôležité aby ste vytvorili atmosféru Vianoc. Tieto večierky bývajú častokrát oslavou, a preto nezabúdajte na výzdobu, ktorá dodá priestoru svoje čaro.
V prípade, že chcete svojich zamestnancov odmeniť, urobte to na vianočnom večierku. Pripravte im pod stromček darčeky, ktorými im dáte najavo, že vám na nich skutočne záleží!
Firemné akcie od A po Z
Aj keď sa to možno na prvý pohľad nezdá, ako vidíte, organizácia firemnej akcie vyžaduje množstvo úsilia. Sme tu preto, aby sme vám pomohli! Sme eventová agentúra, ktorá sa zaoberá organizáciou svadieb, osláv a firemných akcií vrátane teambuldingov či vianočných večierkov. Ponúkame vám celý rad služieb vrátane krásnych priestorov na firemné akcie v okolí Trnavy, catering či výzdobu.
Ak vás zaujali naše služby a chcete sa dozvedieť viac kontaktujte nás!